Aktualności

Wprowadziliśmy nową linię telefoniczną do obsługi zgłoszeń o awariach lub usterkach

Wprowadziliśmy nową linię telefoniczną do obsługi zgłoszeń o awariach lub usterkach 14.12.2022

Szanowni Państwo, aby usprawnić obsługę pilnych zgłoszeń o awariach lub usterkach w Państwa mieszkaniach lub w budynkach TBS Wrocław, wprowadziliśmy odrębny numer telefonu komórkowego.

W sytuacjach pilnych, wymagających natychmiastowej interwencji naszych służb technicznych, prosimy o telefon pod numer 502 996 204. Jego operatorem — w godzinach naszej pracy — jest bezpośrednio dyspozytor służb technicznych TBS Wrocław.

Przygotowaliśmy ten numer dla Państwa, bo wiemy, że zdarzają się sytuacje, w których potrzebna jest nasza szybka interwencja, a dana sprawa nie może czekać np. na zgłoszenie w systemie iMieszkaniec. Dlatego prosimy, aby w takich awaryjnych sytuacjach dzwonić właśnie pod ten numer.

Dyspozytor służb technicznych TBS Wrocław jest też dostępny pod numerem stacjonarnym (71) 345-80-52.

Zostawiamy również Państwu spis wszystkich numerów alarmowych, między innymi do firm, które po godzinach pracy TBS Wrocław usuwają usterki w naszych zasobach. Prosimy zachować ten link i korzystać z niego, jeśli pojawi się taka awaryjna sytuacja:

alarmowe kontakty telefoniczne w sprawie usterek w budynkach i mieszkaniach TBS Wrocław 

Szykujemy też dla Państwa kolejne usprawnienie w obsłudze mieszkańców. W kolejnym kroku, uruchomimy system kolejkowy w połączeniach telefonicznych. Tak, aby każda dzwoniąca osoba - jeśli linia będzie aktualnie zajęta - mogła się dowiedzieć, które zajmuje miejsce w oczekiwaniu na rozmowę z pracownikiem TBS Wrocław. 

fot. Pixabay.



Zmiana rozmiaru czcionki

Zmiana kontrastu